Reklamačný poriadok a postup pri odstraňovaní obsahu
- I. Ako nás môžete kontaktovať
- II. Zásady autorských práv a duševného vlastníctva
- III. Postup pri nahlásení a odstránení obsahu
- IV. Môj účet bol pozastavený
- V. Môj účet nebol dobitý
- VI. Nedostatočná kvalita služieb
- VII. Možnosti alternatívneho riešenia sporov
- VIII. Chyba na stránke
Dôležité: Pri nahlasovaní chyby vždy skontrolujte správnosť a funkčnosť e-mailovej adresy, ktorú ste zadali. V prípade nesprávnej alebo nefunkčnej e-mailovej adresy vás nebudeme môcť kontaktovať
I. Ako nás môžete kontaktovať
- e-mailom: info@sexchat.sk
- pomocou kontaktného formulára
- písomne, zaslaním na adresu:
- LiveNet, s.r.o.
- Náprotivná ulica 353/27
- 930 12 Ohrady, Slovenská republika (odpoveď Vám posieláme najneskôr do piatich (5) pracovných dní od doručenia sťažnosti, reklamácie alebo iného podnetu)
Všetky sťažnosti týkajúce sa hlásenia nelegálneho, nevhodného alebo obsahu zverejneného bez súhlasu budú prešetrené a v prípade potreby odstránené do 24 hodín.
Oznámenia o porušení práv duševného vlastníctva, porušení autorských práv alebo problémoch súvisiacich so zákonom Digital Millennium Copyright Act (DMCA) budú preskúmané a vyriešené do piatich (5) pracovných dní.
Prešetrenie všetkých všeobecných sťažností môže trvať najviac päť (5) pracovných dní. Môže zahŕňať aj sťažnosti týkajúce sa slabej podpory koncových používateľov a pod.
Všetky sťažnosti riešime spravodlivo, dôkladne, dôsledne a pokiaľ je to možné, riešime ich k spokojnosti sťažovateľa.
Urobíme všetko pre to, aby sme vám odpovedali čo najskôr. Ak vaša požiadavka bude potrebovať viac času, určite vás o tom budeme informovať.
II. Zásady autorských práv a duševného vlastníctva – sťažnosť DMCA
Ak sa stretnete s porušením práv duševného vlastníctva alebo si želáte podať oznámenie podľa zákona Digital Millennium Copyright Act (DMCA) alebo iného platného zákona, kontaktujte nás na jednej z možností uvedených v bode I. Oznámenia budú preskúmané a vybavené do piatich (5) pracovných dní.
-
Zásady autorských práv a duševného vlastníctva
Spoločnosť LiveNet, s.r.o. rešpektuje práva duševného vlastníctva iných osôb a žiada svojich obchodných partnerov, aby konali rovnako. Našou zásadou je odstraňovať materiály porušujúce tieto práva a pozastaviť a/alebo zrušiť účty používateľov, ktorí môžu porušovať alebo opakovane porušujú autorské práva či iné práva duševného vlastníctva spoločnosti LiveNet, s.r.o. a/alebo tretích strán. -
Digital Millennium Copyright Act (DMCA)
Ak ste vlastník autorských práv alebo jeho zástupca a domnievate sa, že akýkoľvek obsah na stránke sexchat.sk porušuje vaše autorské práva, môžete podať oznámenie podľa zákona Digital Millennium Copyright Act (DMCA). Oznámenie o porušení podľa DMCA by malo obsahovať nasledujúce informácie (viď 17 U.S.C. 512(c)(3) pre ďalšie podrobnosti):- Fyzický alebo elektronický podpis vlastníka autorských práv alebo osoby oprávnenej konať v jeho mene;
- Identifikácia diela chráneného autorskými právami, o ktorom sa tvrdí, že bolo porušené;
- Popis povahy a presného umiestnenia materiálu, o ktorom tvrdíte, že porušuje vaše autorské práva, dostatočne podrobný na to, aby bolo možné tento materiál nájsť a pozitívne identifikovať. Napríklad požadujeme odkaz na konkrétnu stránku, ktorá obsahuje daný materiál, a popis toho, na ktorú konkrétnu časť stránky - obrázok, odkaz, text atď. sa vaša sťažnosť vzťahuje.
- Vaše meno, adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa;
- Vyhlásenie, že máte také presvedčenie, že používanie obsahu spôsobom, ktorý je predmetom sťažnosti, nie je povolené majiteľom autorských práv, jeho zástupcom alebo zákonom; a
- Prísahu, že informácie v oznámení sú presné, a že ste oprávnený konať v mene vlastníka výhradného práva, ktoré je údajne porušené.
III. Postup pri nahlásení a odstránení obsahu
Ak máte pocit, že vaša identita bola zneužitá, niekto používa vaše fotografie a vydáva sa za Vás, alebo sa na našich stránkach zobrazuje iný protiprávny, nezákonný alebo bez súhlasu zverejnený obsah, okamžite nás kontaktujte na jednej z možností uvedených v bode I.
Ak ste na našej webovej stránke zverejnení v akomkoľvek obsahu bez Vášho výslovného súhlasu, máte právo požiadať o odstránenie takéhoto materiálu.
Prosíme, uveďte všetky potrebné údaje nevyhnutné na jednoznačnú identifikáciu konkrétneho obsahu, ktorého sa sťažnosť týka. Po prijatí vašej sťažnosti príslušné oddelenie dôkladne preskúma, či obsah predstavuje nelegálny materiál alebo bol zverejnený bez potrebného súhlasu dotknutej osoby. V prípade, že sa preukáže, že obsah je nelegálny alebo bol zverejnený bez súhlasu danej osoby, zabezpečíme jeho neodkladné a trvalé odstránenie z webovej stránky. Vaša spokojnosť a ochrana súkromia sú pre nás prioritou.
Na to, aby sme mohli proces nahlásenia spustiť, budeme potrebovať:
- Prístup k obsahu porušujúcemu právne predpisy (URL, napr.: https://sexchat.sk/contact, najjednoduchšie je skopírovať z panela prehliadača)
- opísať spôsob porušenia (napr. obsah porušujúci pravidlá stránky, používanie obsahu chráneného autorskými právami, zneužitie osobných údajov atď.)
- čas zistenia obsahu porušujúceho právne predpisy;
- našej práci vo veľkom pomôžete zaslaním aktuálnej podoby obrazovky počítača
V prípade oznámenia
- obsah bude dočasne odstránený z webovej stránky, kým vyriešime problém;
- kontaktujeme poskytovateľa (modela/modelku) a požiadame ju/ho o predloženie potrebných certifikátov a licencií za účelom preukázania autorského práva k poskytovanému obsahu.
- Ak poskytovateľ obsahu (model/modelka) nevie preukázať vlastníctvo k obsahu alebo licenciu, resp. potvrdenie, obsah bude natrvalo odstránený.
Počas tejto doby budeme v kontakte s poskytovateľom obsahu (modelom/modelkou) aj ohlasovateľom, aby sme informovali obe strany o spôsobe riešenia veci.
Zaviazali sme sa vybavovať a riešiť sťažnosti týkajúce sa nelegálneho alebo bez súhlasu zverejneného obsahu najneskôr do 24 hodín. Po prijatí sťažnosti ju určený pracovník zákazníckeho servisu potvrdí, prešetrí prípad a zabezpečí odstránenie nelegálneho alebo bez súhlasu zverejneného obsahu v stanovenej lehote. Na účely evidencie a vykazovania každú sťažnosť zaznamenávame.
IV. Čo mám robiť, ak bol môj účet pozastavený
Ak bol váš účet pozastavený, kontaktujte nás na jednej z možností uvedených v bode I. O pozastavenom účte sa môžete informovať iba prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú ste uviedli pri registrácii. Tretím stranám nezverejňujeme žiadne informácie o vašom účte, preto je dôležité používať e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii.
Potrebujeme nasledovné informácie:
- zablokované používateľské meno
- e-mailovú adresu použitú pri registrácii
- čas zablokovania účtu
Obnovenie pozastaveného účtu je možné iba po individuálnom posúdení.
V. Čo mám robiť, ak môj kredit nebol dobitý?
Existujú rôzne spôsoby, ako dobiť kredit, preto je dôležité nás informovať na jednej z možností uvedených v bode I. o všetkých podrobnostiach dobitia kreditu. V prípade akýchkoľvek nedostatkov môžeme kredit dobiť manuálne, čiže určite neprídete o svoje peniaze.
1. Ak ste si zvolili bankový prevod, potrebujeme nasledovné informácie:
- číslo účtu, na ktorý ste sumu previedli
- číslo vášho účtu
- správu pre prijímateľa, resp. variabilný symbol
- dátum prevodu
- sumu prevedených finančných prostriedkov.
Najrýchlejší spôsob, ako podať sťažnosť, je urobiť snímku z obrazovky so všetkými dôležitými údajmi, aby sme mohli identifikovať sumu, ktorú ste previedli na bankový účet. Po identifikovaní transakcie na webovej stránke banky bude váš kredit manuálne dobitý.
2. Ak ste pri dobití kreditu použili kreditnú kartu,
potrebujeme nasledovné informácie:
- ktorú platobnú bránu ste použili pri platbe
- e-mailovú adresu, ktorú ste poskytli poskytovateľovi platobných služieb
- čas transakcie
Ak vám z platobnej brány bola doručená e-mailová správa o úspešnej transakcii, prepošlite nám e-mail, aby sme mohli transakciu identifikovať čo najrýchlejšie a najpresnejšie.
3. Ak ste si kredit zakúpili cez SMS
kontaktujte nás na jednej z možností uvedených v bode I. a pošlite nám:
- vaše telefónne číslo
- čas odoslania SMS
na základe ktorého môžeme skontrolovať, či bolo dobitie cez SMS úspešné alebo nie.
VI. Nedostatočná kvalita služieb
Je dôležité, aby ste vedeli, že s modelom/modelkou sa musíte vopred dohodnúť v bezplatnom chate o tom, čo chcete vidieť v platenom súkromnom predstavení.
Ak vám model/modelka neposkytne show s vopred dohodnutým obsahom, a nie ste spokojní s prijatou službou, kontaktujte nás na jednej z možností uvedených v bode I.
K tomu budeme potrebovať nasledovné informácie:
- užívateľské meno modela/modelky
- Vaše užívateľské meno
- presný opis dohody
- dátum súkromnej show.
Do 24 hodín od podania skontrolujeme archív, aby sme zistili, či:
- či dohoda bola skutočne uzatvorená, a či bola bilatelárna
- či dohoda neporušila pravidlá stránky
- či model/modelka skutočne porušil/la dohodu.
Ak sú tieto podmienky splnené a model/modelka vám neposkytol/la vopred dohodnutú show, vrátime vám kredit, ktorý ste na túto show minuli.
VII. Možnosti alternatívneho riešenia sporov
Kliknite sem pre viac informácií
VIII. Chyba na stránke
V prípade akýchkoľvek iných chýb a nedostatkov kontaktujte nás na jednej z možností uvedených v bode I.
Budeme potrebovať nasledovné informácie:
- kde sa chyba vyskytuje (URL, napr.: https://sexchat.sk/contact, najjednoduchšie skopírovať z prehliadača)
- čo najpresnejší popis chyby
- čas zistenia chyby
- snímka z obrazovky (skopírovanie aktuálnej podoby monitora počítača)
- v prípade registrovaného používateľa užívateľské meno alebo e-mailovú adresu použitú pri registrácii
